google maps

Google My Business – כיצד תקדמו את העסק שלכם בגוגל מפות?

בעקבות העדכונים שהוכנסו לאלגוריתם של גוגל, כיום מנהלי אתרים ואנשי קידום צריכים להתמודד עם אתגרים חדשים, על מנת לתת מענה טוב יותר לגולשים. קידום אתרים מצריך ידע ומקצועיות, יש לבצע תהליך שלם בדרך לקידום האתר, הבשורה המשמחת היא שגם בעלי עסקים קטנים המנהלים אתרים יכולים להגיע לתוצאות טובות בדירוג של גוגל, במידה והקידום ייעשה בצורה נכונה ועל פי הדרישות החדשות של גוגל.

יש כמה פעולות שתוכלו לבצע בעצמכם על מנת לקדם את העסק שלכם בגוגל. ראשית, עליכם לעקוב אחר הגולשים באתר ולהבין את הצרכים שלהם. פילוח קהל היעד הוא שלב חשוב כדי להבין מה מעניין את הגולשים ואיזה תוכן יוצר בהם עניין אפשר לבצע פילוח לפי גיל, מגדר, תחומי עיסוק ותחביבים. פתחו חשבון בגוגל אנליטיקס ותוכלו לקבל תמונה כוללת על הגולשים באתר.

הכירו את Google My Business- פלטפורמה לעסקים מקומיים

באמצעות Google My Business  תוכלו לייצר נוכחות באינטרנט, הכלי מאפשר לגולשים לקבל פרטים חשובים על העסק שלכם, כגון שם העסק, כתובת, מספרי טלפון, שעות פעילות, תמונות, מפה גיאוגרפית, דירוג וביקורות, עדכונים ועוד.

הפלטפורמה היא חינמית וכל אחד יכול לפתוח חשבון בקלות ובמהירות, באמצעותה תוכלו לבלוט מעל המתחרים ולאפשר לגוגל להציג את העסק שלכם באזור המפות בתוצאות החיפוש. Google My Business מאפשרת לגולשים לאתר עסקים לפי המיקום שלהם, ללא תלות בדירוג האורגני של האתר. Google My Business מייצרת תחרות בין עסקים מקומיים. כדי שלקוחות פוטנציאליים יוכלו להגיע לעסק שלכם, הם צריכים להקליד בשורת החיפוש את השירות שהם צריכים ואת המיקום הרצוי.  לדוגמא: "ריהוט משרדי בחיפה".

כאשר הגולש מבצע חיפוש בגוגל הוא מקבל רשימת תוצאות של עסקים בצירוף של המיקום הגיאוגרפי שלהם. בנוסף מוצגת לו מפה עם שמות של העסקים השונים, המפה עוזרת לו לקבל מידע על בית העסק בו הוא מתעניין.באמצעות Google My Business ניתנת האפשרות לפתוח מעין כרטיס ביקור לעסק שלכם וניתן בקלות, לעדכן את כתובת האתר, לקבל חשיפה לעסק וללקוחות פוטנציאליים.

קידום עסקים באמצעות Google My Business

Google My Business מאפשרת לעסק שלכם להופיע במפות של גוגל, גם אם לא בניתם אתר לעסק שלכם, עדיין תוכלו לשווק את העסק דרך גוגל, להוסיף תמונות ולאפשר ללקוחות המבקרים בעסק, להוסיף ביקורת ותמונות על העסק. מומלץ להכניס כמה שיותר פרטים בכרטיס העסק כדי שהגולש יוכל לקבל את המידע המדויק ביותר.

הוספת תמונות

גם הוספת תמונות היא חשובה לצורך הקידום ולהתעניינות של לקוחות פוטנציאליים, מומלץ לשנות את שם הקובץ לפני שמעלים אותו לדף העסקי. לדוגמא: תמונה שנשמרה במחשב כ- 1344.JPG , עדיף יהיה לשנות את שמה ל- חנות-לריהוט-משרדי.JPG.

בחירת מילות מפתח בשם העסק

כדי שגוגל יאנדקס את המידע ותאפשר ללקוחות פוטנציאליים להגיע אליכם ביתר קלות. חשוב שהמידע שאתם מכניסים לכרטיס העסק יהיה איכותי ורלוונטי לגולשים. פיצ'ר חדש שנכנס ביוני 2017, מאפשר כתיבת פוסטים ב- Google My Business . הפוסטים מאפשרים לכם לשווק את העסק בצורה טובה יותר ולספק מידע נוסף שאינו קיים בכרטיס.

מענה לשאלות הגולשים

פיצ'ר נוסף הוא מענה לשאלות הגולשים, יש לכך חשיבות רבה ביצירת וניהול המוניטין שלכם באינטרנט. אז כדאי לשים את הדגש על הפיצ'רים הללו כדי להציג את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר וכדי לקבל דירוג גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל. לעתים יכול להיות שמבקר בעסק ישאיר ביקורת רעה בדף העסקי וחשוב מאוד לתת מענה לביקורה הרעה על-ידי תגובה שלכם.

דוגמאות לביקורות רעות: "ישבנו אני ואשתי והזמנו 2 המבורגרים. המנה הגיעה קרה ואחרי 45 דקות. בנוסף האוכל לא היה משהו בכלל".ביקורות

חשוב מאוד מצד בעל העסק לקחת לתשומת לבו את הביקורות השליליות שכתבו הלקוחות ובמידה וניתן, לכתוב תגובה.

לדוגמא, ניתן לכתוב תגובה חיובית כגון: "צר לי שקיבלת חוויית שירות שלילית אצלנו. העברתי את הנושא לבדיקה פנימית אצלנו. נשמח אם תיצור איתנו קשר ונפצה בהתאם."

כתיבת ביקורות חיוביות

מומלץ לבקש מלקוחות מרוצים כתיבת ביקורת בכרטיס העסק שלכם, ביקורות טובות על העסק יגרמו לאנשים להשתכנע שהעסק שלכם מוצלחת עניין בעסק שלכם וע"י כך למשוך מבקרים חדשים בבית העסק ויתרמו  לקידום אורגני של האתר שלכם. בנוסף, ביקורות חיוביות חדשות ידחקו את הביקורות השליליות כלפי מטה כך שהן לא יהיו גלויות לעין המבקר בדף העסקי.ביקורות חיוביות

לסיכום, חשוב שתעדכנו את המידע ב- Google My Business לעיתים קרובות. אם שיניתם את שעות הפעילות של העסק, חשוב לעדכן אותם בכרטיס, פרסמו פוסטים על מוצרים חדשים ועל מבצעים אטרקטיביים, כך שתמיד תישארו רלוונטיים ושקופים כלפי קהל הגולשים שלכם.  

אהבתם? שתפו

צור קשר
close slider

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם