WE ARE WEBS

קידום אתרים ב- Google

אתה בנית את העסק שלך בשתי ידיים, אני כאן כדי לפתוח ללקוחות פוטנציאליים את הדלת.

התחום שלך הוא תחרותי. השחקנים הגדולים בתחום שלך עובדים סביב השעון עבור מטרה מרכזית אחת – קידום העסק. אנחנו ב – WEBS מומחים בקידום אתרים אורגני עם יותר מ – 8 שנות ניסיון ומאות לקוחות שהגיעו למקומות הראשונים בגוגל, מזמינים אותך להיכנס למגרש של הגדולים. אנחנו נפתח ללקוחות פוטנציאליים את הדלת לעסק שלך, ולא פחות חשוב, נחזיק אותה פתוחה לאורך זמן עם קידום אורגני שבאמת עובד. 

גלעד קמר, מנכ"ל WEBS

עוד ביטוי שקידמנו לעמוד ראשון בגוגל

צעד קטן בשבילך צעד גדול לעסק שלך- ייעוץ ראשוני ללא עלות

קידום אורגני

קידום אורגני איכותי לאתר שלך ללא הגבלת ביטויים,
ללא התחייבות ועם שקיפות מלאה

ניהול מוניטין

ניהול מוניטין באינטרנט תוך דחיקת אזכורים שליליים
לתחתית תוצאות החיפוש

קידום ממומן

הקמה וניהול קמפיינים ממומנים ברשת תוך ליווי אישי
ומיצוי תקציב הפרסום.

מי אנחנו?

מה שהופך את החברה שלנו לייחודית בעולם קידום האתרים, היא המומחיות שלנו בתחום הקידום האורגני. מאז שהקמתי את וובס, שמומחית אך ורק בתחום קידום האתרים האורגני בארץ ובעולם, תמיד שמתי לנגד עיני את האמונה ביכולת שלנו להצעיד אותך קדימה ואת החוויה שלך מהדרך המשותפת בה אנו צועדים יחד. 

עם יותר מ – 8 שנות ניסיון בקידום מאות אתרים בארה"ב, גרמניה, אנגליה, שוויץ וישראל, תמיד שמתי בראש סדר העדיפויות של החברה אותך, הלקוח. המנוע שמניע את פעילותינו ב – WEBS הוא הרצון לתת לך שירות אפקטיבי שיניב תוצאות, ולא פחות חשוב, לספק לך חוויה הוגנת. 

אני מאמין ביכולת שלנו להצעיד אותך קדימה, אני רוצה אותך איתנו, ולא פחות חשוב, אני רוצה אותך מרוצה. באף אחת מהחבילות שאנחנו מציעים לך אין הגבלת ביטויים ותהליך הקידום אינו מוגבל למילות מפתח. כמו כן, אצלנו אין חובה בהתחייבות חודשית, אנחנו ממשיכים בעבודה יחד כל עוד 2 הצדדים מרוצים.

“אהלן חבר,
הבחור החייכן מצד שמאל התחיל את דרכו כגנן. (כן, כן האיש שמכסח את הדשא וגוזם את השיחים.)

עסקתי בתחום בתשוקה, גאווה ולמדתי אותו בצורה דקדקנית וטובה. (מזל עקרב) כל מה שרציתי לעשות הוא לעבוד (פיזית) במה שאהבתי, ולהרוויח את לחמי בכבוד.

עם זאת מצאתי עצמי במרוץ שאינו נגמר בחיפוש מתמיד אחר הלקוח הבא.

בזמנו הבנתי שאני חייב להיות על המפה. לא ידעתי איך, לא הייתי איש שיווק במקצועי.

לתחום קידום האתרים נקלעתי ממש במקרה, לאחר התייעצות עם חבר ועם אבא שאמר לי “שאני חייב אתר שיהיה כרטיס ביקור לעסק שלי”.

אז בניתי אתר אבל הבנתי שזה לא מספיק…  הבנתי שאני חייב מישהו שיביא לי פניות.

פניתי לכמה חברות בתחום קידום האתרים ולצערי אחרי שנתיים של ניסיונות כושלים, חשבון הבנק שלי היה בחסר של כמה עשרות אלפי שקלים עבור הכספים האבודים שהם לקחו ממני, אבל ללא שום תוצאה…

החלטתי לחקור את הנושא על-מנת שבפעם הבאה לא אפול בפח (שוב…)

חבר המליץ ורכשתי לעצמי קורס קידום אתרים. 

בנקודה הזו צללתי אל תוך עולם ה – Search Engine Optimization) SEO). כמו באהבה ראשונה, גיליתי עולם ושפה חדשה, מעניינת, מאתגרת וכזו שנוגעת בכל אספקט באישיות שלי: יצירתיות, מחויבות, פדנטיות, תחרותיות והתפתחות שלא נגמרת. 

למדתי את ההיגיון שמאחורי ביצוע אופטימיזציה של אתר לדרישות מנועי החיפוש, והבנתי שהדרישות של מנוע החיפוש זהות לדרישות המשתמשים בו. המטרה של שניהם היא קבלת תוצאות חיפוש מדורגות על פי הסדר היורד של הרלוונטיות שלהן, רלוונטיות אשר נמדדת על פי מה שהתכוונו המשתמשים לקבל כאשר שאלו ביטוי חיפוש מסוים. 

מפה לשם, 8 שנים אחרי, אני פונה אליך, כבעל עסק שמבין את המקום שאתה נמצא בו ואת הצורך שלך לקבל יותר עבודה. אני יודע שחיפוש בגוגל הוא אחד המרכיבים המשמעותיים לחשיפת העסק שלך, ואני יודע מתוך ניסיון של שנים שעדכון אלגוריתם שאחראי על שיטות הדירוג של מנועי החיפוש יכול להוריד אתר ממיקום גבוה ביחס לביטוי מסוים, למיקום נמוך מאוד בין לילה.

אני יודע מה כמה חשוב לך כבעל עסק להגיע לדירוג גבוה בגוגל, ואני גם יודע עד כמה חשוב לך להישאר שם. נותן הבטחה אישית שאעשה הכל כדי להביא אותך למקום הרצוי. עוד דבר – אתה תמשיך להיות איתנו כל עוד אתה מרוצה."

מפי גלעד קמר, מנכ"ל החברה

כדי להגיע לפסגה הכי גבוהה אתה צריך להתחיל בצעד ראשון: אתר האינטרנט הוא כרטיס הביקור שלך, בעולם בו גוגל הוא הארנק הגדול ביותר. עם WEBS תוכל להוציא את כרטיס הביקור ממעמקי הארנק, להעביר אותו אל השורה הראשונה ולחשוף את העסק שלך לכמות עצומה של לקוחות פוטנציאלים.

“אהלן חבר, הבחור החייכן מצד שמאל התחיל את דרכו כגנן. (כן, כן האיש שמכסח את הדשא וגוזם את השיחים.)

עסקתי בתחום בתשוקה, גאווה ולמדתי אותו בצורה דקדקנית וטובה. (מזל עקרב)

כל מה שרציתי לעשות הוא לעבוד (פיזית) במה שאהבתי, ולהרוויח את לחמי בכבוד.

עם זאת מצאתי עצמי במרוץ שאינו נגמר בחיפוש מתמיד אחר הלקוח הבא.

בזמנו הבנתי שאני חייב להיות על המפה. לא ידעתי איך, לא הייתי איש שיווק במקצועי.

לתחום קידום האתרים נקלעתי ממש במקרה, לאחר התייעצות עם חבר ועם אבא שאמר לי “שאני חייב אתר שיהיה כרטיס ביקור לעסק שלי”.

אז בניתי אתר אבל הבנתי שזה לא מספיק… 

הבנתי שאני חייב מישהו שיביא לי פניות.

פניתי לכמה חברות בתחום קידום האתרים ולצערי אחרי שנתיים של ניסיונות כושלים, חשבון הבנק שלי היה בחסר של כמה עשרות אלפי שקלים עבור הכספים האבודים שהם לקחו ממני, אבל ללא שום תוצאה…

החלטתי לחקור את הנושא על-מנת שבפעם הבאה לא אפול בפח (שוב…)

חבר המליץ ורכשתי לעצמי קורס קידום אתרים. 

בנקודה הזו צללתי אל תוך עולם ה – Search Engine Optimization) SEO). כמו באהבה ראשונה, גיליתי עולם ושפה חדשה, מעניינת, מאתגרת וכזו שנוגעת בכל אספקט באישיות שלי: יצירתיות, מחויבות, פדנטיות, תחרותיות והתפתחות שלא נגמרת. 

למדתי את ההיגיון שמאחורי ביצוע אופטימיזציה של אתר לדרישות מנועי החיפוש, והבנתי שהדרישות של מנוע החיפוש זהות לדרישות המשתמשים בו. המטרה של שניהם היא קבלת תוצאות חיפוש מדורגות על פי הסדר היורד של הרלוונטיות שלהן, רלוונטיות אשר נמדדת על פי מה שהתכוונו המשתמשים לקבל כאשר שאלו ביטוי חיפוש מסוים. 

מפה לשם, 12 שנים אחרי, אני פונה אליך, כבעל עסק שמבין את המקום שאתה נמצא בו ואת הצורך שלך לקבל יותר עבודה. אני יודע שחיפוש בגוגל הוא אחד המרכיבים המשמעותיים לחשיפת העסק שלך, ואני יודע מתוך ניסיון של שנים שעדכון אלגוריתם שאחראי על שיטות הדירוג של מנועי החיפוש יכול להוריד אתר ממיקום גבוה ביחס לביטוי מסוים, למיקום נמוך מאוד בין לילה.

אני יודע מה כמה חשוב לך כבעל עסק להגיע לדירוג גבוה בגוגל, ואני גם יודע עד כמה חשוב לך להישאר שם. נותן הבטחה אישית שאעשה הכל כדי להביא אותך למקום הרצוי. עוד דבר – אתה תמשיך להיות איתנו כל עוד אתה מרוצה."

שנות נסיון
מדינות
לקוחות ממליצים
ביטויים בעמוד אחד

תכלס קידום אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני או פרסום אורגני במנועי חיפוש, מתייחס למגוון רחב של פעולות אותן ניתן לבצע על מנת לשפר את מיקומו של דף אתר האינטרנט שלך, ביחס לחיפוש של ביטוי מסוים, עבור שוק היעד של האתר. 

המטרה העיקרית של קידום אתרים אורגני היא הגדלת התנועה האורגנית לאתר שלך, על-ידי יצירת חשיפה גבוהה במנועי החיפוש, זאת לאחר השגת מיקומים בצמרת תוצאות החיפוש עבור הביטויים המקודמים. בסופו של דבר השקעה בקידום האתר שלך בכל הנוגע לכמות החשיפה שלו לשוק היעד, אמורה להביא לתוצאות מסחריות שיצדיקו את ההשקעה. 

מדובר בעולם דינאמי אשר הכללים בו משתנים באופן מהיר ולכן לצד היכרות מעמיקה עימו, מומלץ להפקיד את פעולת הקידום בידיו של גוף מקצועי שנמצא עם האצבע על הדופק, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

בין לקוחותינו

  • שירות אמין וטוב

    איתן אברהמי Avatar
    איתן אברהמי
  • שירות מעולה, חברה מקצועיים וקשובים והכי חשוב יש תוצאות!

    Shay Yaish Avatar
    Shay Yaish
  • חברה אמינה ממליץ בחום, אווירה ויחס אישי, אני קיבלתי שירות מהיר מאוד ומקצועי ברמות גבוהות מאוד, ובמחירים הוגנים, לפני שהגעתי אליהם הייתי במספר חברות שטיפלו לי באתרים שלי , עד שהגעתי אליהם .. ואני לא מתכוון לדלג לעוד חברה , הם נותנים יחס אישי וחברי ובמקצועיות רבה, אני מאוד מאוד מרוצה , תודה לדן ולארז

    Guy Levi Avatar
    Guy Levi
  • אחרי 20 שנה שבהם נחשפתי ללא מעט חברות בתחום
    רובם מבטיחים הבטחות בלי כיסוי זוהי חברה שכדאי לכם לתת לה את אמונכם
    מילה של חוקר

    ריקי זקס Avatar
    ריקי זקס
  • הגעתי לוובס אחרי שהתאכזבתי קשות מחברות קידום שפיזרו הבטחות ללא כיסוי.
    חייבת לומר שהגעתי לפגישה הראשונה עם ארז ודן מאוד חשדנית אך תוך דקות ספורות הבנתי שמדובר בשני אנשים טובים, הגונים ומקצועים. אחרי שהתחילו לעבוד על קידום האתר שלי שמחתי לגלות שלא טעיתי ותוך זמן קצר, ראיתי תוצאות מרשימות ביותר! העבודה הישירה והתקשורת האישית מול צוות הקידום הייתה יעילה מאוד ותודעת השרות ברמה גבוהה מאוד! ממליצה בחום לכל עסק שמעוניין להרחיב את כמות הפניות והמכירות בעסק לפנות לוובס!

    Niv Vardi Avatar
    Niv Vardi

תוכן עניינים לניווט מהיר

מידע נוסף בנושא:

נתחיל בשורה התחתונה והיא פשוטה מאוד: המטרה שלנו היא להביא כמה שיותר תנועה לאתר תוך הגדלה של כמות הפניות אליכם ממנו, עם דירוג כמה שיותר גבוה בגוגל. אנו מסוגלים להשיג את המטרה הזו ומצליחים בה עם לקוחות מכל מגזרי המשק ובאתרים מכל סדר גודל.

מאחורינו יותר משמונה שנות ניסיון בתחום הקידום האורגאני, במהלכן ליווינו לקוחות מישראל ומארה"ב, מאנגליה, גרמניה ושוויץ. המומחיות הרבה שרכשנו והעבודה עם לקוחות מחו"ל הביאו ליצירת גישת שירות ברמה אחרת, השונה מאוד מהמקובל במחוזותינו. אצלנו הלקוחות לא רק מקבלים מענה מעולה לצרכי הקידום האורגאני, אלא גם נהנים משירות הוגן לחלוטין, שקוף לחלוטין ובלתי כובל – כך שתמיד תוכלו לבחור

אם להמשיך איתנו על סמך התוצאות ושביעות הרצון בלבד.

התוצאות מוכיחות: קידום אתרים

שעובד!

לאורך השנים ליווינו מאות לקוחות והבאנו להם תוצאות מרשימות מאוד, עליהן תוכלו לקרוא באתר וגם לשמוע מאיתנו וממליצים רבים. כדי להשיג גם עבורכם את המטרה אנו מבצעים תהליך של יצירת סמכות לאתר, הבנוי על המלצות איכותית ובנייה הדרגתית של נכסים ברי סמכא ברשת. אלו מבטיחים את ההתקדמות הרציפה מבחינת מספר הגולשים באתר ומיקומו בתוצאות החיפוש של גוגל, בעוד אנו מזינים את הרשת הנבנית עבורכם עם סמכויות נוספות. כאמור, המטרה המרכזית היא להגדיל את כמות הפניות המגיעות אליכם מהאתר, וכדי להשיג את הדבר "הפשוט" הזה אנחנו מבצעים תהליך עומק יסודי ושוטף.

בין היתר, התהליך כולל בדיקות חוויית משתמש לאתר ווידוא כי הוא מאפשר נוחות גלישה אופטימאלית. זאת על מנת להעלות את זמני הגלישה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, להגדיל את יחסי ההמרה ולהפחית את זמני הנטישה באתר. מדובר במרכיב מהותי מבחינת מנוע החיפוש של גוגל ביצירה של סמכויות לאתר שלכם, אבל בדיקת חוויית המשתמש ושיפורה היא ממש לא כל התהליך.

תהליך קידום אתרים עם חברתנו

קידום אתרים אורגאני הוא תהליך שנפרש על פני תקופה ומצריך מכם סבלנות מסוימת. יחד עם זאת, כאשר החברה שמקדמת לכם את האתר יודעת מה היא עושה התוצאות לא מאחרות לבוא. התהליך שאנו מבצעים מתמקד בשני אפיקים מרכזיים: הראשון הוא כאמור הגדלה של התנועה לאתר, והשני הוא הרחבת השליטה במילות חיפוש רלוונטיות עבורכם. יש לציין כי התהליך שנבצע יכול להשתנות מלקוח ללקוח בהתאם לצרכיו ולמאפייני העבודה הנדרשת, כאשר לכל אחד נתפרת חבילה אישית. בדיוק לשם כך אנו מבצעים בתחילה סקירת עומק שלוקחת בחשבון, לא רק את חוויית המשתמש שעליה דיברנו קודם, אלא את כל המידע הנחוץ לקידום האתר לרבות אופן ניהולו, התנועה לאתר, סטטיסטיקה ועוד. לאחר מכן אנו מנתחים את כלל הנתונים, את יחסי ההמרה הפוטנציאליים ואת נפח החיפוש, וכך מגיעים למסקנות אודות אופן קידום האתר.

אמנם אמרנו שתהליך הקידום האורגאני יכול להשתנות בין לקוחות ואתרים, אך ניתן להצביע על מספר היבטים מרכזיים החוזרים במרבית המקרים. הראשון שבהם הוא מחקר מקדים של מילות המפתח בנושאים הרלוונטיים לאתר, כאשר אנו תרים אחר הביטויים הכי מבוקשים בגוגל ומשלבים אותם בתכני האתר שלכם. לשם כך אנו משתמשים בכלים טכנולוגיים ותוכנות מתקדמות שהינם ייעודיים לאופטימיזציית אתר ולמחקר מילות מפתח.

לאחר מכן, היבט חשוב נוסף בתהליך הקידום הוא בנייה של מערך קישורים איכותי. על קצה המזלג נסביר שקישורים המצביעים על דפים שונים באתר מהווים עבור האלגוריתם של גוגל מעין המלצה, ומכאן נובע הכוח של הקישורים בקידום אתרים. אנו דואגים לעדכן ולהוסיף באתר קישורים איכותיים ופעילים המספקים לגולשים תכנים שמעניינים אותם ומעניקים להם ערך מוסף, בין אם מדובר בקישורים לאתרים איכותיים אחרים, ובין אם קישורים פנימיים באתר עצמו.

זוכרים את חוויית המשתמש שעליה דיברנו קודם? אם כן, היא מהווה חלק משמעותי מהניתוח הטכני של האתר, הכולל גם בדיקה של מהירות הטעינה, איתור שגיאות טכניות, עדכון ניווט ותפריטים, התאמה למובייל ועוד. לכל אחד מהנושאים האלו ישנה חשיבות גדולה מבחינת אלגוריתם החיפוש של גוגל, וכמובן גם מבחינת הגולשים באתר שלכם. ודבר חשוב נוסף הוא כמובן התוכן שנמצא באתר שלכם, עליו אנו מבצעים אופטימיזציה המקבלת כיוון מהמחקר המקדים של מילות המפתח שעשינו בשלב קודם. יש להבין שהקו המנחה את גוגל הוא לתת לגולשים תוצאות כמה שיותר טובות ואיכותיות, מה שמתבטא לא רק באתר שעולה מהר וקל להתמצא בו, ולא רק ביכולת לגלוש בו ממכשירים ניידים, אלא גם מהערך המוסף של התכנים שלו. על כן אנו מסייעים ביצירת תוכן מנוסח היטב, עשיר ועדכני, שבאמת מעניין את הגולשים ומשאיר אותם באתר, וגם מקבל סמכות יותר גבוהה במנוע החיפוש.

לבסוף, נזכיר בקצרה את מלאכת האופטימיזציה של האתר בהתאם למחקר מילות המפתח ולהיכרות המעמיקה עם מה שגוגל אוהב. כך לדוגמא, אופטימיזציה של אתר כוללת עריכת תגיות מטא של הדפים, לרבות הכותרות, תגיות אלט ותיאור האתר. תגיות בלתי מעודכנות יובילו את גוגל להציג לגולשים טקסטים שלא בהכרח מתאימים לגולש, ואילו תגיות מעודכנות מביאות בקלות רבה  את הגולשים לאתר.

ומה עכשיו? ממשיכים לקדם את האתר

קידום אתרים אורגני אינו נגמר בשלבים הראשונים שתיארנו, שכן מדובר בתהליך המכוון להביא לכם יותר פניות מהאתר באופן שוטף ולאורך זמן. על מנת להשיג את התוצאות ולהביא לכם קידום אפקטיבי אנו פועלים בדרכים שונות, כגון תחזוקה שוטפת של האתר, עבודה על מערך הקישורים הסמכותיים, תחזוקה טכנית, שיפור של מהירות הטעינה, הוספה של תוכן איכותי באופן קבוע, ועוד. אנו ממשיכים לעקוב ולפקח אחרי האתר שלכם בדגש על בדיקת מיקומי הביטויים המופיעים בו, ומעדכנים אתכם בדוחות המנתחים את תוצאות העבודה שלנו. מדובר בדוחות ברורים שמאפשרים לכם להבין את השינויים שהתרחשו ולראות את התוצאות שהשגנו עבורכם.

חוויית קידום אחרת…

לאורך שנות הפעילות שלנו עם לקוחות מישראל ומחו"ל גיבשנו תפיסת שירות שונה מכל מה שנהוג בענף המקומי. אנו שואפים לתת ללקוחותינו חוויה הוגנת ושקופה לחלוטין, בידיעה שרק לקוח מרוצה ימשיך איתנו ושההצלחה שלו היא ההצלחה שלנו. כך לדוגמא, בניגוד לנהוג בתחום אנו לא מקדמים רק מספר מילים וביטויים בודדים, אלא את כל מה שקשור לעסק ולאתר שלכם, מה שמעניק יתרון משמעותי מבחינת הגדלת מספר הכניסות לאתר – ללא עלות נוספת מצידכם.

בנוסף, כאשר אנו מדברים על "שקיפות מלאה" הכוונה היא שתקבלו מאיתנו תוצאות של בדיקות, דוחות, המלצות לשיפורים, עדכוני התקדמות וכדומה – באופן שבאמת מובן וברור לכם, בלי מינוחים מורכבים או תירוצים מוזרים – כפי שקורה לעיתים קרובות בענף. בנוסף לכך, אנו לא מאמינים ולא פועלים בדרך של כבילת הלקוח בהסכם לתקופה ארוכה. מבחינתנו התוצאות מדברות בעד עצמן וכשתראו את פירות העבודה שלנו בוודאי תרצו להישאר. לכן, בכל עת תוכלו להחליט אם להמשיך עם השירות של חברתנו או לא, מבלי להתחייב לתקופה ארוכה של חודשים ואפילו שנים.

גישת השירות המתקדמת שלנו, הידע המעמיק והעדכני, הליווי הקרוב והחבילה האישית שנתפרת לכל לקוח, וכמובן התוצאות וההצלחות הברורות – הם שהפכו אותנו לחברה מובילה בתחום הקידום האורגאני הזוכה לשבחים רבים מלקוחותיה.

קידום אתרים – תקציבים ומחירים

קידום אתרים מקצועי מורכב מאלמנטים רבים ותלוי במקצועיות, בוותק ובהכרה של חברת הקידום את עולם ה – SEO, אך לא פחות חשוב, משיתוף הפעולה של הלקוח ומרמת ההשקעה שלו בתהליך הקידום. אחד המרכיבים מהם לא ניתן להתעלם בתהליך הקידום הוא גודל התקציב המיועד לקידום האתר.

גודל התקציב משפיע על כמות המילים בה חברת הקידום תתמקד בקידום האתר ועל סוג הכלים בהם חברת קידום מקצועית תשתמש על מנת לקדם את האתר במנועי החיפוש. בסופו של דבר קידום אתר הוא אסטרטגייה אותה יש להתאים לכל סוג אתר ולכל נישה בה האתר נמצא, בנפרד. ככל שההשקעה של הלקוח בתהליך הקידום תהיה גדולה יותר, כך היכולת של חברת קידום מקצועית להשתמש ביותר כלים, משאבים וזמן כדי לקדם את האתר תגדל בהתאם.

כדי להבין את המשמעות התקציבית של קידום אתרים בגוגל, צריך קודם כל להבין את המהות של גוגל ואת החזון של מנוע החיפוש הגדול בעולם. גוגל הוקמה כפלטפורמת מידע אינטרנטית כשהמטרה המרכזית שעמדה ושעדיין עומדת לנגד עיני מיסדייה היא להפוך למקור מידע שמאגד בתוכו את כל מה שמשתמשי גוגל רוצים לדעת, בכל  מקום בעולם.

מה מטרת הקידום בגוגל?

גוגל הוא האנציקלופדיה הגדולה ביותר בהיסטוריה האנושית, הוא מלווה כל אחד מאיתנו בכל רגע נתון ואנו משתמשים בו עשרות פעמים ביום בצורה כזו או אחרת. בעלי אתרי אינטרנט רבים שמחליטים להיכנס לתהליך של קידום אורגני בגוגל בעזרת חברת קידום אתרים מקצועית, טועים לחשוב שהם משלמים על פרסום האתר בגוגל – אך המציאות בפועל רחוקה במחשבה הזו שנות אור.

בניגוד לפרסום במדיום מסורתי כמו רדיו, עיתון וטלוויזיה, ובשונה מקידום ממומן של אתר אינטרנט ברשתות חברתיות ואפילו בפלטפורמה הממומנת של גוגל, קידום אורגני הוא תהליך הדרגתי ולעיתים אפילו איטי, שמניב תוצאות לאחר השקעה ממושכת.

למה להשקיע כל כך הרבה בקידום אורגני?

אם קידום ממומן ופרסום במדיום מסורתי מניב במקרים רבים תוצאות מהירות, אז למה להשקיע את הכסף בקידום אורגני? התשובה לשאלה הזו קשורה לראייה האסטרטגית שלך כבעל עסק ולהתנהגות הגולשים באינטרנט.

ראייה אסטרטגית של העסק – בעוד שהאפקט של פרסום ושל קידום ממומן הוא מהיר יותר, הנוכחות של העסק שלך במקומות הממומנים היא קצרה וחולפת. גם החברות הגדולות ביותר בכל תחום, משקיעות בקידום אתרים ממומן ובפרסום העסק המדיה המסורתית, בצורה מבוקרת. העיקרון המנחה בקידום ממומן ובפרסום מסורתי ודיגיטלי הוא שאין עיקרון מנחה. כל אחד יכול להשקיע ככל העולה על רוחו וליצור לעצמו נוכחות משמעותית בפלטפורמות הללו. חשוב על שחקן פוקר עם תקציב בלתי מוגבל שנכנס לשחק בשולחן עם אנשים בעלי תקציב נמוך משמעותית. 

תוכל לנחש לבד למי תהיה יותר נוכחות בפלטפורמות הללו. בניגוד לאסטרטגיות הללו, את קידום האתרים האורגני ניתן להשוות לטורניר בו לגובה התקציב יש משמעות, אבל ישנו לימיט ברור שמציב את בעל העסק שמוכן להשקיע כדי להיכנס למשחק, באותה נקודת מוצא כמו אותו בעל עסק שבכיסו תקציב בלתי מוגבל. 

בקידום אתרים אורגני, בניגוד למשחק פוקר כזה או אחר, לא מדובר בהימור אלא בהשקעה אסטרטגית ארוכת טווח. המטרה של כל בעל עסק, חברה, נותן שירות או ארגון שרוצה להגיע לכמות גדולה של גולשים לאורך זמן – היא ליצור אסטרטגיית קידום אורגנית שתיצור נוכחות ארוכה, רציפה ומשמעותית בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל.

התנהגות הגולשים ביחס לתוצאות החיפוש – אם בעבר גולשים לא ידעו להבחין בין תוצאות חיפוש אורגניות לבין תוצאות חיפוש ממומנות, היום המצב שונה. משתמשי מנועי החיפוש הפכו מודעים להבדל בין התוצאות האורגניות לתוצאות הממומנות אותן הם מקבלים כתשובות לשאילתות שלהם במנועי החיפוש. גולשים צעירים, אך גם יותר ויותר גולשים מבוגרים, מבינים כי תוצאות ממומנות לא מעידות על סמכות, אלא על השקעה נקודתית ולעיתים חד פעמית של כסף. הגולשים תופסים את התוצאות האורגניות המובילות כאמינות ומייחסים להן סמכות גבוהה ביחס לשאילתה שלהם.

כדי להבין את החשיבות של קידום אורגני, נסה לשים את עצמך בנעליים של הלקוחות הפוטנציאליים שלך. הדרך שלהם להגיע לשירות או למוצר אותו הם מחפשים היא שימוש בשאילתות – מילות חיפוש שבעזרתן הם מצפים לתוצאות הרלוונטיות ביותר לדבר אותו הם מחפשים.

אם נתחבר להנחת היסוד הקודמת שאומרת שהמטרה המרכזית של גוגל היא להיות מקור הידע הגדול בעולם (ולא לוקח המודעות הגדול בעולם), נבין שהדרך היחידה בה האתר שלך יוכל להשתלב במיקומים גבוהים ביחס לאותן שאילתות/ מילות מפתח, בגוגל, היא באמצעות חיזוק הסמכות האורגנית של האתר.

איך עושים את זה? בעלי אתרי אינטרנט רבים מצפים לקבל תמורה מיידית עבור הכסף שלהם כשהם פונים לחברת קידום אתרים. במידה ורכשת דומיין חדש לאתר שלך ובמידה ואתה מקים אתר מאפס, הסבירות שתצליח להשתלב במיקומים גבוהים בזמן קצר היא לא גבוהה – אך במידה ולא תשקיע בקידום האתר, לא תגיע למיקומים האלה כלל.

קיבלת הצעה מפתה מחברה לקידום אתרים שהבטיחה לך הצלחה מהירה בפחות מ – 1800 ש"ח לחודש עם התחייבות לשנה? כדאי שתשקול את ההצעה הזו היטב לפני שאתה מתחייב להעביר תשלום חודשי קבוע עבור שירות שסביר מאוד להניח שלא באמת תקבל – בטח לא במהירות ובהיקפים להם אתה מצפה.

וובס: קידום אתרים אורגני

כאמור, הביקורתיות של הגולשים כלפי תוצאות החיפוש שהם מקבלים כמענה לשאילתות שלהם בגוגל הולכת ומתגברת כל הזמן. הגולש הביקורתי מודע להבדל בין תוצאה ממומנת לתוצאה אורגנית והוא מבין, גם אם באופן תיאורטי – כללי בלבד, שמיקום אורגני גבוה מעיד על סמכות גבוהה.

כבעל עסק חשוב שתבין שקידום האתר שלך בגוגל הוא תהליך שונה מכל תהליך אחר אליו נכנסת בעבר. אם תכננת להשקיע בקידום האורגני של האתר מתקציב הפרסום, קח בחשבון שבאותה מידה יכולת להשתמש גם בתקציב הפנאי והבידור של הצוות או בתקציב הכיבוד הקל. 

הקשר בין קידום אורגני לבין פרסום האתר קיים אך ורק בראש של בעלי אתרי אינטרנט. גוגל ופייסבוק נותנים פלטפורמות פרסום רבות ואפקטיביות שיכולות להביא לאתר שלך חשיפה רבה. אם אתה רוצה לפרסם את האתר שלך ולקבל אפקט קצר טווח, אך מיידי, כדאי שתשקיע בפרסום ובקידום ממומן. אם אתה רוצה לקבל חשיפה לאורך זמן ולהינות מאמון הגולשים שמבינים את ההבדל בין תוצאה אורגנית לתוצאה ממומנת – קידום אורגני זה בדיוק מה שאתה מחפש.

קידום אתרים במנועי חיפוש – ע"פ ויקיפדיה

מנועי חיפוש מאפשרים לגולשים באינטרנט למצוא אתרים רלוונטים לפי מילות חיפוש. הם מקבלים את השאילתה מהגולש ומחזירים תוצאות המדורגות לפי רלוונטיות הנמדדת על פי גורמים רבים ומשתנים הנקראים באופן כללי – אלגוריתם. 

מה החשיבות של קידום אורגני של אתר אינטרנט? בוא נתן למספרים לדבר: גוגל שולטת בעולם התוכן האינטרנט עם נתח שוק עולמי של למעלה מ – 70%. הסיכוי שגולש יגיע לאתר שלך בחיפוש אורגני שלא דרך גוגל הוא אפסי, מה שמשאיר לך שתי אופציות: השקעת הון תועפות בפרסום שלא מבטיח תנועה או השקעה ארוכת טווח בקידום אורגני שיעזור לך להתברג במיקום רלוונטי בתוצאות החיפוש בגוגל.

מה זה בכלל מקום רלוונטי? רק כדי לסבר את האוזן, 91% מכלל התכנים שנמצאים באינטרנט אינם מקבלים תנועה מגוגל. עצם זה שיש לך אתר אינטרנט לא אומר שגוגל יתייחס אליך. איך זה יכול להיות?

95% מהגולשים לא עוברים לעמוד 2 בתוצאות החיפוש בגוגל. כלומר, אם האתר שלך לא מקודם בצורה מקצועית, הסיכוי שלו להשתלב במקום ריאלי שיאפשר לגולשים להיחשף אליו, כמעט ולא קיים.

מטרת הקידום האורגני אינה רק למצוא מילים, צמדי-מילים או ביטויים שבהם משתמשים גולשים כשהם מחפשים מוצר או שירות מהתחום בו פועל העסק שלך. המטרה היא למצוא את צירופי המילים הרלוונטיות ביותר שמגיעות מגולשים עם פוטנציאל לביצוע פעולה, גם אם כמות החיפושים הממוצעת של גולשים ביחס לצירופי המילים האלה קטנה יותר. 

צירופי מילים ארוכות שמעידות על חיפוש ספציפי של הגולש נקראים "זנב ארוך". ביטויים כלליים, גם אם יש להם כמות חיפושים גדולה יותר, יכולים אמנם להוביל תנועה לאתר אבל התנועה לאו דווקא תהיה משמעותית.

האם זה אומר שאת כל מאמצי הקידום האורגני באתר שלך צריך להשקיע בביטויי "זנב ארוך"? האמת שאין תשובה אחת לשאלה הזאת. הכל מתחיל בהבנה מקצועית והכרת ההבדלים בין אתר לאתר ובין תחום לתחום. 

האם האתר שלך הוא נישתי? מי המתחרים שלך בשוק? מה וותק הדומיין של האתר שלך? מה כמות התוכן שאתה צריך להוסיף לאתר? האם ההיררכיה של האתר שלך נכונה? האם האתר שלך מקודם ביחס לביטויים רלוונטים? כדי לענות על השאלות האלה ולהצליח לקדם את האתר שלך בצורה אפקטיבית, כדאי לפנות לחברת קידום אתרים מקצועית שתדע לקחת את האתר שלך למקום אליו אתה רוצה להגיע. 

WEBS: קידום אתרים יצירתי – תן ללקוחות להגיע אליך 

הדרכים לקידום אתרים אורגני במנועי החיפוש הן רבות. אחד האלמנטים החשובים לקידום הוא סוג ואופי התוכן באתר שלך. האם תוכן האתר שלך עומד במבחן התוצאה מול המתחרים המובילים בתחום? איזה סוג תוכן כדאי לך לשלב באתר ואילו מילות מפתח חשוב שתשלב בתוכן? איך בכלל משלבים מילות מפתח בתוכן באופן טבעי? 

תוכן הוא רק נדבך אחד מתוך גורמים רבים שמשפיעים על קידום האתר. ההשפעה שלהם היא שונה בין אתר לאתר ובין תחום לתחום. כדי להבין באילו נקודות חוזק קיימות באתר שלך ניתן להשתמש, ובאילו אזורים כדאי להתחזק. כדי לדעת את זה חשוב להבין יחד את אופי העסק שלך ואת מטרות העסק.

שילוב בין תוכן איכותי ורלוונטי, קישורים חזקים, שיפורים עיצוביים וטכניים ופיצ'רים אינטראקטיביים באתר, יעזרו לך להביא את האתר שלך למקומות הראשונים בגוגל. איך עושים את זה? בדיוק בשביל זה אנחנו ב – WEBS, כאן בשבילך.

מקדם אתרים בגוגל, גלעד קמר, מומחה לקידום אתרים עם למעלה מ-9 שנים

עם כל שנות הניסיון שצברתי בקידום אתרים, עם התעדכנות שוטפת בשינויים ובתוספות התמידיים במנועי החיפוש, עם ידע נרחב בעולם ה – SEO ועם מגוון כלים מקצועיים, למדתי שכדי להצליח להגיע לתוצאות חייבים להישאר עם האצבע על הדופק כל הזמן.

הקידום האורגני משתנה כל הזמן, תשומת הלב של מנועי החיפוש עוברת מאלמנטים מסוימים לאלמנטים אחרים וללא הכוונה מקצועית של חברת קידום מובילה, קשה עד בלתי אפשרי לעמוד בקצב. כדי להצליח לעמוד בקצב, להביא את האתר שלך למיקום רלוונטי, כלומר – למקומות הראשונים בגוגל, ולא פחות חשוב, להישאר שם, אני מציע לך את כל הידע, הניסיון והכלים הרבים של WEBS.

כשאנחנו מקדמים אתר אנחנו בעצם מספרים לגוגל ולמנועי חיפוש נוספים סיפור. הסיפור אותה אתה מספר לגוגל הוא ההזדמנות שלך לזקק את המסר אותו אתה רוצה להעביר. בקידום אורגני של אתר אינטרנט קשה עד בלתי אפשרי לשקר. הקידום האורגני שם לעסק שלך מראה ומחייב אותך להביט בה ולהבין האם אתה לובש את הבגד הנכון למסיבה הנכונה. 

עצם העבודה על קידום אורגני של העסק עוזרת להבין מה התחום המרכזי בו העסק שלך פועל ומה השירותים הייחודיים אותו העסק שלך נותן. מעבר לזה, הקידום האורגני עוזר לך להבין איזה סיפור אתה רוצה לספר. האם העסק שלך הוא נישתי ופונה לקהל יעד מסוים או שהוא כללי יותר ופונה לקהל יעד רחב? איך קהל היעד שלך מחפש את השירותים אותם אתה מציע עבורו? איזה ערך מוסף אתה יכול להציע לו כדי שהוא יבחר דווקא בך? את התשובות לשאלות האלה אתה יכול לקבל בתהליך הקידום האורגני ולהשיג שני ציפורים במכה אחת – חשיפה גדולה וחידוד מטרת העסק שלך.

אז איך מוצאים חברה לקידום אתרים בגוגל?

אישור על ביצוע עדכון הליבה השני של גוגל לשנת 2020 התקבל מגורם רשמי בחברה ב-4 למאי. מה העדכון הזה כולל ואיך הוא משפיע על קידום אתר האינטרנט שלך? האמת היא שאי אפשר להסביר את עדכוני האלגוריתם של גוגל בפסקה אחת, גם לא במאמר שלם. 

כדי להבין מה השתנה צריך להכיר את מה שקדם למה שהשתנה ואת מה שקדם למה שקדם. הכל יחד מצטרף לתחום שלם שנקרא – SEO, ואת התחום הזה לא ניתן ללמוד בפסקה. אז איך יודעים מה השתנה בגוגל ואיך זה משפיע על האתר שלך? אתה יכול כמובן לקחת קורס לקידום אתרים וללמוד מקצוע מעניין ומבטיח, אבל אם אתה מעדיף להשקיע את הזמן, האנרגיות ואת הכסף בהצלחת העסק שלך, אתה יכול להיעזר בחברת קידום אתרים מובילה. כשאתה נותן את המפתחות לקידום האתר שלך לחברת קידום, חשוב שתבין מי נמצא בצד השני. אחד הדברים שיכולים לעזור לך להבין את זה הוא גודל התקציב וההתחייבות. חברה שדורש תקציבים של למעלה מ – 3000 ש"ח לחודש או לחלופין, תקציבים של כמה מאות שקלים בודדים, צריכה לעורר אצלך נורית אדומה. גם חברה שדורשת ממך התחייבות מראש לתקופה ארוכה בלי אפשרות יציאה יכולה להעיד על בעיה. 

כשאתה מחפש חברה מקצועית לקידום אתרים אתה רוצה חברה שסומכת על היכולות שלה ולא כזו שתופסת את כרטיס האשראי שלך כבן ערובה. חברת קידום שבטוחה ביכולות שלה, כמונו ב – WEBS, תבנה עבורך תכנית קידום מקצועית בתקציב שפוי ובלי התחייבות ארוכת טווח. לנו חשוב להביא אותך למקום אליו אתה רוצה להגיע ולא פחות חשוב – שתהנה מהדרך.

קידום אתרים באינטרנט? תנו לנו לנתח את המרקטינג שלכם ולהביא תוצאות

כשאנחנו ניגשים לעבודת הקידום אנחנו לא פועלים על אוטומט. אנחנו יודעים היטב שלכל תחום יש את השפה הייחודית לו ולכל חברה ועסק יש את המסר ואת הנרטיב שחשוב להם להעביר לקהל היעד. המטרה שלנו היא לתווך בין המטרות והשאיפות של העסק שלך – לקבל חשיפה, לבין המטרות והשאיפות של גוגל – לשרת את המשתמשים שלהם.

איך מצליחים לתווך בין מה שהעסק שלך רוצה להעביר לבין מה שגוגל רוצה לתת לגולשים? איך מתרגמים את המסרים שלך למילות חיפוש רלוונטיות שיגיעו לקהל היעד אליו אתה פונה? 

עבודת קידום אתרים משלבת בין יכולות טכניות לבין יכולת חשיבה עצמאית וניתוח שוק על בסיס מילים, תנועה אורגנית, תנועה כללית ועוד. קידום אתר הוא דבר דינמי שמשתנה מאתר לאתר. קידום של אתר בתחום המשפט לא דומה לקידום אתר בתחום הפקת אירועים למשל. הדבר היחיד שמחבר בין האתרים משני התחומים הללו, שנמצאים במקומות הראשונים בגוגל – היא היכולת של מקדם מקצועי להביא אותם לשם.