slider-slide-3-1464x660

2 דברים חשובים שצריך לשים לב בביצוע אופטימיזציה לאתר (ONSITE OPTIMIZATION)

לאופטימיזציה של אתר (ON-SITE OPTIMIZATION) יש מספר פרמטרים שאותם צריך לקחת בחשבון כשאנו רוצים לבצע קידום אורגני של אתר.

כיום, גוגל שם דגש יותר על הפרמטרים הללו כאשר בסוף התהליך הוא נותן "ציון כללי" לאתר אל מול המתחרים. בצורה זו האתר יופיע במנוע החיפוש במקומות 3/2 או במקום 54 (דף 6).בסרטון זה אני מראה 2 פרמטרים חשובים שלהם צריך לשים לב בניתוח האופטימיזציה של האתר אל מול המתחרים.

צפה/י בסרטון:

 הדברים החשובים אליהם יש לשים לב הם:

  1. כמות התוכן – אל מול המתחרים המובילים בדף הראשון בביטויי המרכזי אליו אנחנו מכוונים.
    – פותחים דפדפן מוסתר (INCOGNITO) ומקישים את הביטוי המרכזי.
    – בוחנים 3 / 4 מתחרים – לעתים גם יש צורך בבחינת יותר מתחרים.
    – מעתיקים את הטקסט בעמוד של כל אחד מהמתחרים ומדביקים בתוכנה הסופרת את כמות הטסט. ניתן להשתמש בכלי זה: https://wordcounter.net/

  2. META DATA – (תגיות מטה) , יש לוודא כי הביטויי אליו אנו מכוונים מופיע בכל המקומות הרצויים: META TITLE, META DESCRIPTION, H1.

אהבתם? שתפו

צור קשר
close slider

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם