קידום אורגני

ללא הגבלת ביטויים

חבילת קידום המותאמת בתפירה אישית לאתר  ולצרכים שלכם.
ובלי שום מגבלה וללא מגבלת ביטויים. התוכן הקיים באתר מתחבר עם מאות ואלפי הביטויים הקיימים בתחום הרלוונטי אליכם.

 

אחוזי הצלחה גבוהים

עם למעלה מ-8 שנות נסיון ומאות לקוחות מרוצים, אנו בטוחים ביכולתנו להפוך גם אתכם לאחד מלקוחותינו המרוצים. 
אנו מתמקדים ב-2 אפיקים עיקריים: 
1. הגדלת התנועה לאתר.
2. הרחבת השליטה במילות מפתח רלוונטיות.

שקיפות מלאה

אצלנו הכל שקוף . תקבלו מאיתנו דוחות, תוצאות של בדיקות, המלצות לשיפורים באתר. עדכוני התקדמות ועוד… אבל הכי חשוב – את התוצאות של העבודה שלנו, הלקוחות שלכם יראו במנועי החיפוש.

 

Case Studies

photofamilia.com

דוגמאות לביטויים
1. מתנות לסוף השנה – מקום ראשון
2. מתנות לגני ילדים – מקום ראשון

לקוחות וותיקים שנהנים משליטה במילות המפתח החשובות ביותר
וכמובן מחשיפה אורגנית רחבה.

famicon.co.il

דוגמאות לביטויים
1. משחקים לאקסבוקס וואן – מקום ראשון
2. חנויות גיימינג – מקום ראשון
3. פלייסטיישן 5 – מקום ראשון

האתר מוביל תנועה אורגנית ממוצעת של כ-20000 גולשים בחודש

levyfinance.co.il

דוגמאות לביטויים
1. יועץ עסקי – מקום ראשון
2. ייעוץ עסקי – מקום ראשון

האתר שולט בביטויים החשובים ביותר בתחומו
במקומות הראשונים ונהנה מפניות רלוונטיות באופן שוטף

Webs קידום אתרים

webs.org.il

דוגמאות לביטויים
1. חברה לקידום אתרים – מקום ראשון
2. חברה לקידום אורגני – מקום ראשון
3. קידום אתרים – מקום 3

נשמח לחשוף את הקידום שלנו.
נישה תחרותית מאוד ואנחנו ממוקמים בעשרות ביטויים במקומות הראשונים

מבין לקוחותינו

Famicon - חנות משחקים
צמר שטיחים - חנות שטיחים
דגן זקס - חוקר פרטי
היפר משרד - יבוא ושיווק ריהוט משרדי
CoffeDeals - מכונות קפה וברי מים
מודלו - עיצוב וריהוט משרדי

חברתנו חרטה על דגלה להעניק ללקוחותיה חוויית קידום אורגני הוגנת, מקצועית ולא כובלת, הניכרת בכל פעולותינו ונשענת על שלוש אבני יסוד:

ביטויים ללא הגבלה – אנו לא מקדמים רק כמה מילות מפתח בודדות, אלא את כל הביטויים והמילים שקשורים לאתר ולעסק שלכם.

שקוף שזה שקוף – השירות שאנו מספקים לכל לקוח מבוסס על שקיפות מלאה, הניכרת בין היתר בדוחות שנספק לכם כל חודש, כולל דיווח מפורט של התנועה לאתר. 

אחוזי הצלחה גבוהים- שיפור במיקומים בתוצאות החיפוש, ניתוחים, בדיקות ועדכונים אודות התקדמות תהליכי הקידום.

ברור לנו שחברתכם לא פועלת בחלל ריק ונדרשת להתמודד מול מתחרים בענף. בכדי ליצור יתרון מול מתחרים בתהליכי קידום אורגני אנו מתייחסים לכל פרמטר רלוונטי, כך שבסופו של דבר המוצר/השירות שאתם מציעים ברשת יועדף על ידי הגולש. ההצלחה נשענת על הליך יסודי המייצר סמכויות ונכסים ברשת עם הזנה רציפה ונכונה שלהם לאורך זמן, המובילה להגברת התנועה באתר באופן מתמיד.

אנו מקדמים אתרים בעזרת מגוון פרמטרים רלוונטיים, הכוללים:

אופטימיזציה מלאה לאתר – הנגשת והתאמת האתר למנועי החיפוש בדגש מיוחד על זה של גוגל. האופטימיזציה נעשית בכלים שונים, למשל על ידי בניית חוויית משתמש, כותרות נכונות, מהירות טעינת דפים, תגיות בטא, תגיות ALT ותוכן היררכי ואיכותי. יש לציין שאופטימיזציה אינה מסתכמת בפעולה אחת ודורשת ביצוע בדיקות שוטפות.

חקר מילות מפתח/בדיקת מתחרים – למשל, מחקר מקיף של מילות המפתח המבוקשות בקרב מתחרים והמלצות לסידור המילים באתר בסדר היררכי לפי חשיבותן.

בניית רשת חיצונית (הגדלת סמכויות) – בניית קישורים איכותיים המותאמים באופן שוטף לעדכון אלגוריתם האחרון של גוגל.

ידוע כי לקישורים חיצוניים יש חשיבות רבה. אצלנו משאבים וידע רב מושקעים בתחום השגת קישורים אפקטיביים עבורך.

חוויית משתמש UX  – המטרה היא לספק לגולשים חוויית גלישה מעולה עם נוחות מרבית, התורמת לשיפור יחסי המרה, מעלה זמני גלישה, מניעה לפעולה ומפחיתה זמני נטישות. אנו במידת הצורך נמליץ על שיפורים בחוויית המשתמש באתר.

כשאנחנו מקדמים אתר אנחנו בעצם מספרים לגוגל ולמנועי חיפוש נוספים סיפור. הסיפור אותה אתה מספר לגוגל הוא ההזדמנות שלך לזקק את המסר אותו אתה רוצה להעביר. בקידום אורגני של אתר אינטרנט קשה עד בלתי אפשרי לשקר. הקידום האורגני שם לעסק שלך מראה ומחייב אותך להביט בה ולהבין האם אתה לובש את הבגד הנכון למסיבה הנכונה. 

עצם העבודה על קידום אורגני של העסק עוזרת להבין מה התחום המרכזי בו העסק שלך פועל ומה השירותים הייחודיים אותו העסק שלך נותן. מעבר לזה, הקידום האורגני עוזר לך להבין איזה סיפור אתה רוצה לספר. האם העסק שלך הוא נישתי ופונה לקהל יעד מסוים או שהוא כללי יותר ופונה לקהל יעד רחב? איך קהל היעד שלך מחפש את השירותים אותם אתה מציע עבורו? איזה ערך מוסף אתה יכול להציע לו כדי שהוא יבחר דווקא בך? את התשובות לשאלות האלה אתה יכול לקבל בתהליך הקידום האורגני ולהשיג שני ציפורים במכה אחת – חשיפה גדולה וחידוד מטרת העסק שלך.

אז איך מוצאים חברה לקידום אתרים בגוגל?

אישור על ביצוע עדכון הליבה השני של גוגל לשנת 2020 התקבל מגורם רשמי בחברה ב-4 למאי. מה העדכון הזה כולל ואיך הוא משפיע על קידום אתר האינטרנט שלך? האמת היא שאי אפשר להסביר את עדכוני האלגוריתם של גוגל בפסקה אחת, גם לא במאמר שלם. 

כדי להבין מה השתנה צריך להכיר את מה שקדם למה שהשתנה ואת מה שקדם למה שקדם. הכל יחד מצטרף לתחום שלם שנקרא – SEO, ואת התחום הזה לא ניתן ללמוד בפסקה. אז איך יודעים מה השתנה בגוגל ואיך זה משפיע על האתר שלך? אתה יכול כמובן לקחת קורס לקידום אתרים וללמוד מקצוע מעניין ומבטיח, אבל אם אתה מעדיף להשקיע את הזמן, האנרגיות ואת הכסף בהצלחת העסק שלך, אתה יכול להיעזר בחברת קידום אתרים מובילה. כשאתה נותן את המפתחות לקידום האתר שלך לחברת קידום, חשוב שתבין מי נמצא בצד השני. אחד הדברים שיכולים לעזור לך להבין את זה הוא גודל התקציב וההתחייבות. חברה שדורש תקציבים של למעלה מ – 3000 ש”ח לחודש או לחלופין, תקציבים של כמה מאות שקלים בודדים, צריכה לעורר אצלך נורית אדומה. גם חברה שדורשת ממך התחייבות מראש לתקופה ארוכה בלי אפשרות יציאה יכולה להעיד על בעיה. 

כשאתה מחפש חברה מקצועית לקידום אתרים אתה רוצה חברה שסומכת על היכולות שלה ולא כזו שתופסת את כרטיס האשראי שלך כבן ערובה. חברת קידום שבטוחה ביכולות שלה, כמונו ב – WEBS, תבנה עבורך תכנית קידום מקצועית בתקציב שפוי ובלי התחייבות ארוכת טווח. לנו חשוב להביא אותך למקום אליו אתה רוצה להגיע ולא פחות חשוב – שתהנה מהדרך.

קידום אתרים באינטרנט? תנו לנו לנתח את המרקטינג שלכם ולהביא תוצאות

כשאנחנו ניגשים לעבודת הקידום אנחנו לא פועלים על אוטומט. אנחנו יודעים היטב שלכל תחום יש את השפה הייחודית לו ולכל חברה ועסק יש את המסר ואת הנרטיב שחשוב להם להעביר לקהל היעד. המטרה שלנו היא לתווך בין המטרות והשאיפות של העסק שלך – לקבל חשיפה, לבין המטרות והשאיפות של גוגל – לשרת את המשתמשים שלהם.

איך מצליחים לתווך בין מה שהעסק שלך רוצה להעביר לבין מה שגוגל רוצה לתת לגולשים? איך מתרגמים את המסרים שלך למילות חיפוש רלוונטיות שיגיעו לקהל היעד אליו אתה פונה? 

עבודת קידום אתרים משלבת בין יכולות טכניות לבין יכולת חשיבה עצמאית וניתוח שוק על בסיס מילים, תנועה אורגנית, תנועה כללית ועוד. קידום אתר הוא דבר דינמי שמשתנה מאתר לאתר. קידום של אתר בתחום המשפט לא דומה לקידום אתר בתחום הפקת אירועים למשל. הדבר היחיד שמחבר בין האתרים משני התחומים הללו, שנמצאים במקומות הראשונים בגוגל – היא היכולת של מקדם מקצועי להביא אותם לשם.

הובלת תנועה אורגנית לאתר – מושגת דרך התאמה למאפייני חיפוש של גולשים ובעזרת אמצעים אורגניים ושיווקיים נוספים.